duminică, 26 aprilie 2015

Noaptea iarasi a venit .....Imi bate la usa .....Spune sa.i deschid, iubirea mea ......Dar eu ma fac ca nu aud.....Dar cu toate spune ca ii este dor......Dor de mine.....E iubitul meu ,e dragul meu barbat ......Din nou s.a inoptat ,dragul meu.....Iar privirea mea te va cauta .....Si doar pe tine ,te va urma ....Oriunde vei merge ,voi venii .....Te voi urma zi de zi......Doar pe tine......Sunt atat de sfioasa ,de agitata .....Te vreau atat de mult ,ca nu mai imi incap, de atata  fericire ......Fericire de tine......Esti dragostea mea sublima ,traiesc prin tine......Vino din nou....langa al tau  amor si singurul tau dor......E rece dragul meu afara ......E rece si frig.....Dar a mea inima ,atat de calda poate fi......Si calda va fi ,pana la sfarsit .....Te voi iubii ,dragul meu pana la terminarea timpului ,meu.....Imi voi inchide pleoapele .....Privindu.te pe tine ......Sa simti pana la sfarsit amorul meu sublim ....Sa simti iubirea mea nemarginita .....Eu ,te.am iubit si te voi iubii.....Sublim ca.n poveste .....Avem o iubire atat de fina .....Avem ,ce altii nu vor avea .....Iubire mare, ce imi esti tu......Suntem noi doi, cei mai amorezati din carti ......Cu asa poveste de iubire ......Iubite, mai scrie.mi ...Imi place ,tot ce vine de la tine .....Simt al tau amor ....Il simt ,atat de profund.....Asa cum ma patrunzi ...In nopti cu luna plina ......Iubite ,te vreau senzual asa cum imi esti in ale mele vise.....Acolo unde e lumea noastra .....O lume de poveste .......Amorezata voi fi ,doar de tine.....Iubite,vino ....E noapte ,acopera.ma cu ceva ....Acopera.ma cu un vers s.au un cantec......Spune.mi poezii pana dimineata .....Iubesc tot ce e frumos ,iubesc sublimul care il emanam doar noi.....Iubesc ,ce n.am iubit ......Iubesc atat de mult .....Pe tine ,dragul meu ......Iubesc un necunoscut .......Dar il iubesc atat de mult ,ca nu am cuvinte ca sa.i spun......Ma pierd ,in zare cu ale mele cuvinte sublime......Ma pierd cu tine ....Si lasam ca lacrima ,sa coboare incet ....Sa se prelinga ,atat de fin ....Asa cum esti tu,iubite.......Vino sa ma acoperi ,cu ale tale soapte ......Tandre ,iubite si pasionale......Iubite mai spune si tu ceva....Nu lasa ca tacerea sa rupa acest amor ,sublim ,nebun ......Nu ma alunga ,iubite......Tine.ma strans ,langa tine.....Lasa ca timpul sa ma aduca ,langa tine.....Lasa ca timpul sa decida ....Ce iubire mai mare ,sa ne patrunda .....Iubire curata ,spune.mi de cate ori sa te iubesc ?......Te cate ori sa.ti vorbesc ......Iubite tu,ai cucerit a mea inima .....Ai iubit a mea nebunie si eu pe a ta .....Dar acum ,unde ne aflam ,dragul meu ?.......Iubite ,lasate purtat de iubirea mea ,lasa.te purtat de pasiunea care te cheama ....Sa fi langa ea si numai langa ea !

Niciun comentariu: