duminică, 26 aprilie 2015

Voi plange ,pentru totdeauna ......Intotdeauna imi voi amintii de tine si cu mult respect iti voi scrie si imi voi scrie iubirea ......Voi plange pentru totdeauna, ce a fost .....Pentru a noastra iubire neconsumata ......Voi plange si.mi voi amintii de toate iubite......Pentru tot ce ar fi fost ......Voi plange dupa a mea dragoste sublima .....Voi incerca sa.mi fie bine ......Voi incerca pamantul sa.l pot misca......Voi lasa sa cada a mea iubire ,la picioare la tine......Sa cada peste al tau trup,iubite.......Voi plange pentru amor .....Voi plange si.mi va fi dor......De tine ,dragul meu......De.a noastra iubire frumoasa.....Voi sta in dreapta ta ,iubite pentru vesnicie......Voi plange si.n totdeauna imi va fi dor......Iubite spune.mi si tu .....Ca ochii tai ard.....Ard dupa a mea iubire.......Iubite,spune.mi din nou ....Ca ti.e dor......Ca simti acelasi amor ,nebun ,efemer .......Spune.mi ca tu,ma vei avea si ma vei culca ......Pe acelasi brat ,doar la pieptul tau......Iubire curata si parfumata ......M.ai inecat cu totul .....In acea vraja ,zi de zi......Tu, iubite imi esti acel mister......Cu tine ,iubite simt cum ma pierd......Iubite ,te doresc  si te voi iubii......Tu, imi esti acea cafea aromata ......Indulcita cu iubire.....Tu,esti iubire si nebunie.......Iubire sublima......Esti fericire ,dragul meu ......Te vad si dincolo de soare......Rasari pentru mine.....Acolo in zare......Ma pierd dragul meu......Si.mi este atat de bine......Ma pierd in ale mele cuvinte....Ma pierd in a ta privire ,pe care o simt .....Dincolo de monitor......Ma pierd si imi este bine,doar langa tine......Probabil aici in cuvinte ,sunt a ta ......Imi vezi durerea si o simti.......Ma vezi si nu.mi vorbesti.....Dar aici raman ,a ta .....Numai in ale mele randuri....A ta nebunie pura......Te iubesc ,dragul meu.....Intotdeauna doar eu....Iti voi canta aceeasi melodie ...Iti voi canta a mea iubire......Ador si iar mi.e dor......De ochii tai ,iubite.....De ochii tai cei verzi ,sublimi in cuvinte......Iubitule spune.mi ca ma vezi ......Amor tu, drag ......Imi esti nebunia ,de zi cu zi ......Iubitule tot am sa.ti povestesc ......Dar ce folos......Ca nu.mi vorbesti.....Iubitule ,intoarceti privirea ......Spre mine,iubite drag......Iubite, a mea iubire esti......Si vei ramane.....O iubire frumoasa ,pura si atat de dragastoasa ......Atata mireasma imprastii......Emani atata parfum ......Dar sa stii ....Ca esti doar al meu......Iubire curata si a noastra poveste fara de sfarsit !

Niciun comentariu: