duminică, 26 aprilie 2015

Greu sau usor......Intotdeauna voi fi .....Numai langa al meu amor.....Langa tine iubite, vreau sa mor......Iubite spune si tu ceva.....Ceva frumos ,de nu ma uita ......Ceva sublim si fin......Iubite adormi.....La mine pe brate s,au pe piept.....Iubite,te vreau al meu barbat ..... O viata ,sa.mi citesti a noastra poveste....Seara de seara sa ma pot pierde in a ta voce.....Sa te reascult zi de zi .....Atunci voi simtii fericirea ,implinirea vietii mele ......Iubite ,cat de fierbinte e iubirea.....Iubite,cum te am.....Atat de sublim .....SI.N RANDURI SFINTE....Iubite ,vreau sa te am .....Sa fi al meu pentru totdeauna .....Iubite aici raman ....Langa ale mele cuvinte......Iubite ,sa sti ceva.....Iubite ,omoara.ma cu dragostea ta ......Iubite duma departe .....Peste mari si tari....Iubite ,al meu esti......Esti visul meu ,de.o viata ......Duma cat mai departe .....Dar tu si eu, sa scriem o carte ......O carte a noastra ,povestea noastra merita acest lucru.....E sublima .....E povestea noastra ,acolo unde simtim si avem atatea trairi ,atatea ganduri ascunse .....Atatea sarutari pasionale ,senzuale.....Iubite ,recita.mi ....Ale tale poezii......Iubitule ,surprinde.ma cu fericirea ta ....Cu iubirea si dragostea ta ,efemera ,divina ......Iubite, zambeste.mi cat poti tu de mult......Nu obosii ,iubite drag.....Iubite,asteapta sarutarea mea patimasa .....Iubite ,te vreau ca la inceput......Iubite,indragosteste.te zi de zi .....De ochii mei mari.....De acea frumusete care se plimba in ei.....Acolo e dragostea mea ,pentru tine .....Iubirea care se prelinge pe irisul meu......De acelasi trup ,pe care tu il doresti.....Si indragosteste.te de ale mele scrieri ,poezii ,poeme de amor ...Cum ar fi ele .....Toate sunt pentru al meu barbat sublim ......Cu dedicatie iubirii mele ,celei mai frumoase iubiri efemere.....A dragostei adevarate si fara de sfarsit ......Atatea raze,dragul meu ......Atatea lacrimi ,care au cazut peste al tau umar ,oare !?......Si dincolo de nori .....Voi desena ,doar oameni pe hartie.....Imi voi scrie amorul meu sublim .....Il voi aseza intre ingeri ...Intre acele suflete pure......Voi scrie doar pentru tine ,amor curat ......Vino cu mine ,iubite.....Dincolo de nori .....Vom desena amorul si acei oameni pe hartie....Ei ne vor fi martori ....Acestei mari iubiri.....Vor fi de partea noastra tot acel univers......E universul nostru ......E un univers desenat in mii de culori......Am sa plang ,pentru tine .....Am sa plang ,pentru tot .....Am sa plang ,iubite ......Pentru tot ce nu a fost ......Am sa plang iubite ,pentru a mea iubire.......Iubite,crezi ca mai pot ?......Oare pana cand ,am sa pot ..........Pana cand am sa.ti vorbesc ,in scris !?......S.au pentru totdeauna iti voi fi ,acea prietena virtuala .......Atunci ,doar in scris ma vei avea ......Iubite ,asteapta.ma mereu .....Voi venii la tine ....De fiecare data .....Cand mi.e greu......!

Niciun comentariu: