miercuri, 22 aprilie 2015

Imi place ,dragul meu.......Mereu sa.ti scriu iubirea.....Imi place iubite....Sa te incat ,cum stiu eu mai bine......Ascult doar muzica......Ascult si reascult minunea......Ma pierd ,acum si pentru totdeauna.....Vino ,iubite sa dansam .....A noastra minune IUBIREA.......Iubite,nu ma lasa .....Iubite,eu te.am asteptat ....Zile la rand.....Iubite,mai ramai o clipa.....Doar langa mine.....Iubire tu, doar scrie.mi ...Inca un rand......Iubite sunt soarele tau.....Iubite suntem TU SI EU.....Iubite ,arata.mi iubirea.....Iubite doar scrie.mi.....Vom fi intr.o zi.....Acele doua inimi .....Acele suflete despicate....Cusute sublim si fin......Iubite,te ador .....Iubite,simt ca mor.....Iubite,mai stai ....Doar sa simti acea secunda ....Plina de iubire.....Iubite,m.ai stai o clipa....Iubite ,zareste paradisul ....Extragel din acea carte.......E cartea noastra ,scrisa doar de noi.....E a noastra poveste ....Care a fost impartita la doi......Iubite,spune.mi .....Descrie.mi a ta iubire....Pe file albe .....Pastrate atat de bine.....Povesteste.mi timpul trecut al tau......Povesteste cat de dor ti.a fost ......Dupa singura ta iubire ....Dupa acel amor trecut, dupa mine .....Dupa al meu suflet divin....Suntem ingeri ,dragul meu .....Suntem atatea ....Si nu stim ......Spune.mi iubirea ta.....Spune.mi tot ce nu mi.ai spus ....Revino langa mine ,suflet pierdut.......Vino pentru mine si pentru a noastra iubire !

Niciun comentariu: