miercuri, 22 aprilie 2015

Ramai langa mine ,cand iti spun......Ramai si nu pleca ......Ramai ,pentru totdeauna in viata mea.....Ramai ,azi si maine.....Ramai,asa cum ai promis.....Ramai,al meu vis.....Ramai, iubite drag.....Ramai ,ca foarte mult imi placi.....Ramai, ca esti soare .....Ca ma incalzesti atat de bine .....Ramai, te am doar in cuvinte.....Ramai,iubite maine si poimaine......Ramai, ramuri inflorite.....Ramai, doar tu iubite......In cuvinte......Ramai ,iubite si iubeste.....Ramai ,dar nu gresii....Ramai, al meu iubit dintai.....In noapte te voi revedea ....Tu,doar sa.mi canti iubirea ta.....Acolo in noapte te voi revedea ......Acolo ma vei vedea .....Acolo,vei privii....Iubirea mea ....Se reflecta ,in ochii mei .......Iubirea mea ,o voi canta.... O viata dragostea mea......Tu,o vei cauta iubite.....Pentru totdeauna ,o vei dorii.....Langa tine ,iubirea mea.....Iubire, te voi adora......In taina si pentru totdeauna te voi pastra ..... Tu, doar ramai viata MEA.......Iubite ,voi fi a ta .......Nu lasa dorul .....Lasa doar amorul,iubite drag......Lasa pasiunea ,sa ma poarte ....Doar la tine pe brate sa pot sta.....Sa iti simt iubirea ......Tu,esti doar amor,iubite....Esti sublimul de zi cu zi ......In suflet la mine ,te vei afla ......Sa am putere de a iubii......De.a  ma indragostii,de tine zi de zi.......Iubite,te iubesc si te respect ....Iubite ,spune.mi din nou ca ma iubesti ......Avem iubire,fericire si multa dragoste de noi .....O iubire nemarginita .....Acolo undeva , suntem NOI ......Si pentru totdeauna vom fi DOI !

Niciun comentariu: