miercuri, 22 aprilie 2015

Te privesc,te divinizez......Te ador si iti vorbesc.....Iti trimit a mea sarutare.....Am pus.o intr.un plic.....Cu a mea scrisoare......Am trimis.o departe.....Va ajunge,va contine.....Mii si mii de soapte.....Am putut eu oare ,cucerii......Al tau suflet,atat de mare ?......Am putut ,eu descoperii.....Universul tau ?.....Detii atatea ,iubitul meu.....Tu nici nu sti......Mirosi atat de bine .....Mirosi si poate sti.....Tu esti langa mine......Iubite ,mai ramai.....Mai stai ,iubite drag.....Amor curat ,ce imi esti tu......Amor,nebun in scrieri.....Cu baza de parfum.......Iubite,unde esti......Unde te ascunzi,de mine !?.....Tu iubite,unde esti ....Langa care ,alte povesti !.....Te iubesc ,dragul meu.....Te voi iubii,mereu doar eu.....Avem poveste ,de amor .....Si atata dor......Suntem reali......Nu ilari.....Amor ,amor,amor.....Te scriu ,nu pentru o secunda .....Te voi scrie pentru eternitate......Ramai a mea poveste,scrisa intr.o carte.....Iubite esti al meu,in cuvinte......Iubite,toate sa le tii minte.......Si a mea iubire necontenita.......Atat de fierbinte......Dupa tine......Mi.ai furat inima si sufletul.....Mi.ai spus in noapte.....Draga mea,pentru totdeauna voi fi al tau .......Mi.ai spus atatea soapte....Te iubesc extrem de mult......Lasa.ma iubite,ca buzele sa ti le sarut......Lasa.ma iubite ,tot timpul ,sa.ti spun vorbe dulci......Lasa.ma amore ,n.am sa te uit......Am sa iubesc ca o nebuna.....Pe acel barbat din tine....Voi iubii neincetat .....Acest amor,unicat...E unic,doar pentru noi.......Voi iubi ,iubite.....Si zilnic te voi scrie.....Te voi astepta ....Ca esti singura ,iubire frumoasa ....Din viata mea.....Iubite,nu ma lasa.....Iubite ,scrie.mi ceva.....Iubite,te ador.....Iubite,mi.e dor......Iubite,te rog ceva.....IUBITE ,NU MA UITA ....Am sa te iubesc ,iubite.....Doar in tine ,am sa regasesc......Cuvantul, dor......Dar ,clar ca voi inebunii incet.....Iubite,doar de tine si al tau amor 

Niciun comentariu: