miercuri, 22 aprilie 2015

Iubite,sunt un fluture.....Pe al tau umar....Ma porti pretutindeni  pe oriunde.......Iubite,ador plimbarile ,in seri cu luna plina.....Iubite,ca te iubesc ...Nu sunt vinovata ....Asa a vrut destinul ....Sa te iubesc ,pe tine.....Iubite ,ador si nu.ti pot spune.....Al meu glas ,nu vrei sa.l auzi .....Ma vrei ,aici doar in cuvinte.....Dragul meu ,aici te regasesc si.n ale mele nopti pline......Aici,in ale mele randuri ,pline de iubire.....Te strig si ma pierd odata cu tine......Suflet drag,strange.ma la pieptul tau .....La piept la tine ,ca doar acolo imi este bine......Iubeste.ma cat poti tu de mult......Buzele sa mi le saruti ......Sa ma patrunzi ,adanc.....Sa te pot simti profund....Iubeste tot la mine,ca sunt a ta ...Nu, numai in cuvinte.....Dragul meu ,unde sa fugim ?.....Unde sa ne ducem amorul......Sa.l ascundem ,doar noi sa stim de el......Unde sa duc atata dor,iubite......Unde ,amore ....Doar EU ,CU TINE ?.....Unde sa merg,sa.mi culc somnul de veci ......Ca doar acolo ,te pot visa si revedea.....Acolo iti simt ,toata dragostea ta ......Iubite,in ce colt de lume ,sa.mi arunc iubirea ?.......Sa merg la pas cu ea.....Nu mi.ar parea rau .....Vreau doar sa o simt ,ca e tot ce am .....E singura dragoste a mea ...Pura si adevarata .......E pictata ,dragul meu ......Dar cu toate ,sufletul mi.e greu.....Port atata greutate .....Atat de uscat mi.e sufletul ,iubite......Atatea vise ,neimplinite......Atatea soapte divine ,nespuse.....Dar acolo ,undeva ....Te am pe tine.......Unde sa merg sa ma ascund,iubite ?......Unde ,voi gasii acea liniste sublima.....Credeam ca doar langa tine !?.....Langa tine toate le aveam ......Un paradis intreg ....Si un cant,pe ram....Cu tine orice zi ploioasa ....As fi facut.o ,o zi cu soare......Cu tine,orice nepasare ....As fi transformat.o in floare......Iubite,drag.....Am sa ma retrag,cu soapte de dor ....Iti trimit al meu amor......Sa.l simti atat de curat si fin.....Auzi.mi iubirea pe strune de vioara .....Tu doar asculta .....Si du.ti  gandul in zare .....Priveste orizontul ,ca si cum as fi langa tine ....Priveste a mea iubire ,lasata in urma .....De tine.......Priveste ,ochii mei ....Ca sunt plini ,de tine ....Fiecare lacrima din ei .....E destinata pentru tine.....Se prelinge lacrima pe tine ....Las.o sa te ude......E trimisa ,de la mine.......Cauta.ma in gandurile tale ,suflet drag .....Spune.mi  ca.ti sunt draga ......Ca nu iubesti pe alta ,fata ......Ca doar eu te iubesc asa cum nu te.a iubit alta .......Amorezata sunt de tine ......Amorezat esti si tu.......Si toata viata aceasta .....Nu ne.ar fi deajuns .....Sa ne iubim asa, cat si cum ne.am propus ......Zambeste.mi dragul meu ....Zambeste si.n asta zi.....Tu cu mine esti si vei fi.....Te port pe brate oriunde si oricand......Acelasi suflet gol....Iti spune ,ai grija de tine ......Si azi si maine......Sunt langa tine ,al meu amor....Te sarut dulce ,iubitul meu !

Niciun comentariu: