miercuri, 22 aprilie 2015

Iubite drag,iubite tu,care imi esti atat de minunat........Am asternut atatea randuri,am asternut si ale mele vise .....Ai asternut la randul tau,atatea scrieri si poezii despre mine .....Probabil eu am fost muza inimii si mintii tale .....Iar tu, ai fost aceeasi muza efemera sufletului meu.....Iubite,ador sa.ti vorbesc ....Cu tine ,nu imi e frica de nimic .....Nu obosesc niciodata sa.ti scriu.....Vreau o viata sa.ti vorbesc si de a mea dragoste sublima sa iti reamintesc ......La fiecare pas ,in fiecare minut sa simti acea energie care ne strabate ale noastre trupuri.....Intra in mintea noastra ,ocupa acel spatiu care era inchis ani la rand .....Singuri noi, am avut puterea si am deschis cu cheia fericirii acel spatiu .....Stand inchis atatia ani .....Ne.am regasit probabil ,dupa ani buni de asteptare.....De atatea experiente ......Bune,rele......Pe care le.am intampinat in cursul vietii......Avem ca nimeni altcineva .....Acea energie ,care ne acapareaza.....Cu totul si intr.un totul......Avem o iubire sublima ,descrisa ca pe ceva unic.....Avem intelepciune si atata credinta ,ca toate vor fi bine.....Ca tot ce am visat noi,o data ....Se va implinii.....Ca suntem nascuti pentru a ne iubii.....Suntem creati unul pentru altul .....Dumnezeu a vrut sa fie asa .....Iubirea adevarata ,nu se cauta .....Ea se regaseste in noi ....E nascuta si pastrata in sufletele noastre ....Doar noi,o simtim cu atata intensitate .....Suntem doua minuni....Doua miracole ,printre oamenii de rand.....Avem ceva ce ,cu greu pot definii in cuvinte......Ne avem pe noi,iubite drag......Atata emotie de fiecare data cand iti scriu .....Atata dragoste de tine ,dragul meu......IUBESC ,SA IUBESC ACEST AMOR ........Iubesc si ma indragostesc de fiecare data ....De aceste cuvinte asternute ,numai pentru tine.....Esti ce nu credeam ca poti fi.....Esti luceafar ,minunat .....Cu toate ,sunt datoare unei singure persoane speciale ....Pentru toate starile mele ,pentru ca TU,existi .....Aceea e MAMA TA......II MULTUMESC ,CA TE.A CREAT ,A DAT NASTERE UNUI SUFLET MINUNAT .......CA, EXISTI ,PENTRU MINE SI DOAR PENTRU MINE TRAIESTI ....Sufletul atatea ar putea sa spuna .....Sufletul tine atatea iluzii ,pastreaza atatea cuvinte .....Care probabil nu va putea sa.si destainuie pe larg tot ce ar putea sa.ti spuna ......Mii de cuvinte si soapte ,dragul meu......Esti singurul amor.......Pe care il ador......Dar simt ca voi inebunii de dorul tau ,de lipsa de a te iubii.....Asa cum mi.as dorii......Iubite,scrie.mi ceva......Spune.mi ca ti.e atat de dor de mine ,ca sunt aerul tau .....Ca secundele se duc ...Se preling in pas ,la doi.......Scrie.mi ca sunt numai a ta .....Scrie.mi mii si mii de randuri.....Scrie.mi ca ti.e bine .....Scrie.mi si asterne.mi .....A ta nebunie.....Aici sa ma pierd ,in ale mele scrieri......Un vals,iubite a trecut si sa prelins ,pe mine......Pe ale noastre trupuri .....Un vals,de ingeri ......Un vals atat de minunat .....Doar noi ,il putem dansa.....Iubite ,ne pierdem din nou .....In a noastra iubire.....Peste acele randuri sfinte de iubire.....Fredonam valsul nostru .......Fredonam acele cuvinte pline de amor si fericire.....E valsul nostru ,atat de romantic.....Noi,suntem doi romantici in ale noastre scrieri......Noi, dansam valsul puritatii.....E acelasi vals .....Asa cum canta si PASAREA PARADISULUI.......Avem lumea noastra ,iubite ....O lume de poveste plina de idei si de amor.......Atatea iubiri trecatoare .....Atatea sperante si vise neimplinite......Si totusi ,te am PE TINE .......Pentru totdeauna ,ne vom pierde in a noastra iubire,poveste.......E mare,iubite ......E un ocean.....Iubirea noastra.......Iubite,vino langa mine .....Vino sa valsam iubirea noastra.......Iubite,asteapta sa inceapa .....Nebunia noastra.....Asteapta sa traim amorul.....Sa.l putem purta pretutindeni......E acelasi vals,aceleasi note....Aceeasi rima.....E vals,unicul vals fara sfarsit.....Noi si dragostea ,noi si aceasi iubire......Si dragostea scrisa.....Noi, cele doua suflete ....Atat de minunate ......Mirific e totul......Sublima e dragostea .......Iubite revino ,numai langa mine......Iubite suntem ,numai noi.....Noi doi......Iubite,te am .....Si nu te am .....Iubite suntem ,pentru totdeauna .....Doar doi.......Amor curat ,atat de fin parfumat......Iubite ,din nou...Doar noi.....Iubite asteapta.ma si acum .....In acelasi parc plin de flori......Iubite am fost si ramanem ,tot doi......Iubite te am ,iubite ma ai......Iubite ne avem....Pentru eternitate.....Noi vom fi doi.....Plutesc ,iubite in marea mea iubire.....Plutesc numai cu tine......Plutim amandoi,in marea noastra ....In marea fara de hotar .....Acolo gasim iubirea noastra .....Ea,e peste tot ....Nu are granita .....Nu are punct.....Nu are si nici nu va avea un sfarsit.......Va traii ,pentru vesnicie ....Va fi vie ,asa ca mine ......Si dincolo de nori ,cand voi fi .....Tot vie voi fi ......Pentru tine .....Pentru dragostea noastra dintai ,sublima si adevarata ......Ne vom zambii zi de zi .....De cate ori ne vom zarii.....Noi ,vom simtii energia care va strabate trupurile noastre ......Legati vom fi ,pentru totdeauna ,dragul meu......De mana vom pasii spre eternitatea fara de sfarsit....Detinem o dragoste efemera......Iubite din nou te am .....Numai pe tine.....Iubite te voi avea ,aici in cuvinte.....Si voi traii la nesfarsit a mea iubire .......Iubite,te iubesc ...Din nou ma indragostesc ....De tine......In noapte ,te voi avea .....Pe brate te voi purta....Pe tine iubirea mea .....Dragoste sublima .....Esti tu, o dragoste nebuna !? 

Niciun comentariu: