sâmbătă, 11 aprilie 2015

In ajunul ,Sfintei Invieri.....Iti doresc lumina,intelepciune.....Pace si bunastare......Iti doresc numai bine.....Dragul meu....UN,PASTE FERICIT SI IUBIT......Unde esti ,acum iubite.....Unde sa urlu sa ma auzi....Atat de dor,de tine.....Atata dragoste ,pentru o iubire ......Tu dragul meu.....Doar al meu esti ,tu......Vino doar in bratele mele ....Vino sa te iubesc.....Vino sa.ti dau ,doar miere.....Vino ,numai pe buzele mele.....Vino,numai in brate la mine.....Sa.ti dau fericire,bucurie.....Si numai, iubire.....Dragul meu, iubit.....Vino ca sa.ti spun.....Dorul meu....Amore,drag.....Al meu amor....In soapte,divine....Numai pentru tine....Pentru al tau suflet.....Atat de frumos....Iubite,Sfintele Pasti......Sa te gaseasca ....In prag ,de usa.....Privindu.ma pe mine....A ta iubire.....Doamne ,unde imi esti .....Tu Doamne,doar in povesti ...In ale mele vise .....Doar imi vorbesti .....Tu, esti Doamne .....Divin.....Tu, singur ,imi povestesti ....Despre singurul amor,frumos......Acela din povesti !

Niciun comentariu: