sâmbătă, 11 aprilie 2015

Incet,incet....Apare noaptea .....Cu cerul instelat....Si cu atatea ,mii de soapte.....Acolo, te regasesc ....Singurul meu,barbat.....Acolo, unde vii si pleci......Acolo, unde sunt....Doar povesti .....Acolo,ne zambeste luna.....Acolo si stelele zambesc .....Acolo,suntem fericiti....Ca in povesti.....Avem o poveste.....Cu print si o printesa.....Cu zane....Acolo,te am pe tine....Iubite drag....Atatia nori,dragul meu .....Atatia fiori,iubite....Atatea nopti fierbinti ....Numai cu tine.....Atatea ,sarutari amore....Atata pasiune,in cuvinte.....Atata dorinta ,doar de noi.....Iubite, scrie.mi si tu......Un vers ,nu mai mult......Iubite ,amar si dulce.....E al meu univers....Iubire ,cata fericire.....In al meu suflet ,curat.....Iubire unde suntem ?.....Sadem intr.un palat .....Intr.un palat atat de mare.....Unde eu, iti scriu .....Cate.o scrisoare.....Si.n univers ,o voi trimite.....Acolo ,unde traiesti ....Doar tu si cu mine !

Niciun comentariu: