sâmbătă, 11 aprilie 2015

O,, doamne .....Unde sa merg....Sa.mi gasesc ...Al meu barbat !?....Unde ,sa.mi duc ....Zilnic dorul ?.....La margini de paduri ....S.au la margini de prapastii ?.....Iubite,unde sa te gasesc ...La care usi sa bat ?....Dupa care usa ,te zaresc? ...Tu ,dragostea mea.....Dumnezeu ne.a daruit .....Aceasta dragoste mare....Iubite,zareste.mi chipul....De acolo din departare....Tu, iubite ,tu care ma cunosti atat de mult.....Tu care, imi mangai al meu trup.....Inima si sufletul .....Tu iubite ,drag.....Tu imi esti ,al meu infinit ..Fara sfarsit.....Tu ,imi esti lumina.....Lumina sufletului meu....Tu imi esti amor ,nebun....Tu esti soare si luna....Si ploaie uneori....Tu esti ,puritate divina....Si lacrimi cristaline.....Iubesc si ma indragostesc ....Doar langa tine....Eu visez si traiesc.....Tu esti aroma .....Aroma atat de fina si de dulce.....Aroma de catifea,iubite.....Tu esti vrednic ,iubite.....Tu poti duce atata bucurie....Pana la terminarea timpului ,acestei mari iubiri.....Duma pe brat ,dragul meu....Duma langa tine ,acolo departe.....Sa pot adormii ...La tine pe brate,iubite.....Ca doar acolo imi va fi bine ,pentru totdeauna.....Iubite ,cauta.ma ...Cauta.mi al meu suflet .....Care tanjeste dupa a ta inima.....E noapte iubite....Suntem noi,noi doar ...Noi si luna ,dintre nori.....Si dragostea noastra atat de mare .....In mare m.as arunca ,doar cu tine....Sa lasi sarutarile mele ,sa te topeasca ....Sa simti iubirea mea,dragul meu ....Sa ma simti ,asa cum nu ai mai simtit vreodat .....Acei fiori atat de puternici .....Care iti strabat trupul....Iubite ,vreau sa iubesc ...Sa ma daruiesc ,cu totul doar tie ....In noapte sa ma visezi,in noapte sa ma vezi....Tot in noapte, sa mi te darui .....Tu sa fi, ingerul meu pazitor..TE ADOR ,AMORUL MEU !

Niciun comentariu: