sâmbătă, 11 aprilie 2015

Primesti ,iubite al meu trup si suflet ?......Iama doar langa tine......Amorul meu.....Vreau sa urlu de fericire.....Ca eu te.am zarit,pe tine....Nu voi regreta nicicand .....Acest amor sublim,nebun.....Voi duce la infinit ,amorul meu .....Il duc, tot mereu ....Iubite drag.....Voi murii,de dorul tau.....Dar nicicand nu ma retrag.....Voi fi toata ,doar a ta .......Imi duc ,mereu.....Iubirea asta mare .....Imi duc pe umeri si galant .....Acest amor de neuitat.......E primavara ,dragul meu.....E si soare .....In sufletul meu.....Cine esti tu,iubire ,....De unde esti venit ?.....Ai venit ,ca sa te pot scrie ,in litere de aur.....Doar aici,pe hartie !.....In atatea cuvinte ,sublime.....Sublima e iubirea mea.....Pe care zilnic ,o pot scrie.....Zilnic, zi si noapte ,o pot simtii.....Doar in soapte ,imi auzi al meu strigat ......Iubite,vino sa te sarut.....Buzele sa ti le simt.....Iubite,amor nebun....Lasa.ma sa te sarut ......Amorul meu,indragostit....Te strig si nu ma auzi.....Revii din departari......Te astept ,cu un sarut......Cu bratele deschise ,te astept.....Sarutul meu ,sa.l simti.....Trupul sa mi.l inunzi....Iubirea sa o trezesti.....Dragostea toata ,sa o umezesti.....Si ochii tai sa.i zaresc.....

Niciun comentariu: