sâmbătă, 11 aprilie 2015

Sunt ploaie,sunt si lacrima......Iubite prinde.ma .....Nu ma lasa ....Sunt o lacrima ,doar pentru tine......Sunt ,eu oare ploaie ?......Dar totusi sunt ,lacrima......Sunt doar a ta ......Lacrima amara ......Din departare ,eu iti scriu......Si iti povestesc ,cum ale mele lacrimi ....Se preling ,pe obrazul tau.....Sunt ploaie,dar si soare ......Sunt lacrima ,dragul meu.....Perla ta,iubite.....O lacrima ,care va cadea ,dar nu o lasa......O lacrima, voi fi.....Numai pentru tine.....Amorul meu.....O lacrima ,in soapte si in cuvinte.....In soapte iti voi vorbii....Tu asculta,iubite.....Asculta.mi glasul.....Din departare ,venit.....Si lacrima sa o saruti.....Sa simti cat e de uda.....Pe pleoapa sa o asezi si sa o pastrezi.....Tu doar,in noapte sa o visezi si azi......E lacrima mea ,iubite.....E perla ta ,daruita in dar de la mine.....E lacrima ,in cuvinte scrisa.....E dragostea noastra, atat de minunata.....E numai dragoste si puritate ....E viata ,dragul meu.....Iubire infinita .....Scumpul meu !

Niciun comentariu: