marți, 12 mai 2015

Imi esti iubire de portelan......Iubire ,dragoste efemera .....Iubite suav,in scrieri.....Lasciv si pasional......Dor si nebunie.....Doar pentru mine.....Iubite ador ,nebunia si timpul tot.odata ....Ador ziua ,ador si noaptea .....Ador pamantul si cerul ....Ador ,soarele si luna.....Ador,tot.....Ca tu ,esti ....Peste tot.....Iubite ,inebunesc.....De dorul tau.....Ma pierd ,ma las pierduta......In ale mele randuri .....Aici te regasesc ,iubite.....Aicea si iti vorbesc .....Amor curat ,cat te.am cautat !.......In cuvinte revarsat .....Esti frumos.....Iubite ,drag....Esti minunat ,in dimineti  cu soare......In nopti cu luna plina ,tu doar imi spui ,,NOAPTE BUNA,,........Iubire te am pe tine .....Cu candoare si iubire.....Te am iubite,pe tine.....Iubire ,dorinta si acel strop de credinta......Astept ca noaptea sa ma aduca ,in bratele tale.....Astept ca amorul.....Sa.l impart cu tine.....Voi astepta ,sa.mi daruiesti iubire.....A ta fericire,care o imparti numai cu mine....Si a noastra ,,NEBUNIE,,.....Iubite,iti daruiesc iubire.....Pentru ca ,altceva nu am .....Am ,doar iubire ,dragoste ,sinceritate ,respect si credinta.....Intelepciunea ,la brat cu tine .....Iubite ,suntem amor curat ,sublim ....In ale tale nopti sublime ....Ma ai, doar pe mine.......Iubire te vreau romantic.....Nebun ,te vreau doar pe tine......Asteapta amorul meu.....Astept sa.ti duc dorul.....Departe sa te duc.....Departe ,acolo in noapte si in trecut.....Iubite ,te strig din nou.....Utopie e ,iubirea.....E nemarginita ....Iubirea ta ,trecuta ......A mea ,efemera si sublima.....Prezenta ,.......Prezenta e ,iubite ......Iubire ,te am pe tine......Te am si te voi avea .....In ale mele scrieri.....Atat de pure.....Iubite ,in gandul meu te pastrez ....Iubite ,lasa.ma sa visez.....Sa ma bucur de soare ,de ploaie.....De viata ,ca te am si te voi avea ......Pe tine ,print frumos......Iubite,esti nebunie.....Iubire ,dragoste.....Atat si fericire.....A ta sunt,bucurie.......A ta ,pe veci .....Luceafar din povesti .....Intr.o minunata carte .....Pe care tu ,sa o tot recitesti !

Niciun comentariu: