marți, 12 mai 2015

La fereastra ,stau si te astept .....Pe tine,dragoste.....Tu, care esti atat de departe ,iar eu in zarea indepartata  te pot gasii....Doar ,in ale mele zari pline de randuri si poezii.....Iubite ,tu doar sa vii.....M.ai cucerit ,cu a ta privire.....Imbratisare ca.n filme...Atat de senzuala si calda .....A fost a ta ,imbratisare......M.ai ridicat ,atat de  sus.....Iubite,vino ca sa te sarut......Iubite te ador.....Si mi.e atat de dor.....Iubite ,vreau sa te iubesc....Doar de a mea iubire ,tu sa.ti amintesti......Vreau sa.ti fiu aer.....Cer si pamant.....Vreau a mea dragoste.....Zilnic ,sa ti.o cant.....Te vreau pe tine.....In fiecare zi .....Te vreau ,al meu barbat....Si a ta iubire ,sa o imparti....Cu mine,iubite drag......Te vreau iubire.....Te vreau sublim....Te vreau ca si in filme.....Te vreau, ca si o floare de cais.....Vreau sa te miros si sa te simt......Vreau sa ma imbat ,cu al tau miros......Iubite ,tu primavara  colorata......Tu ,vara calda ,nestemata......Iubite ,te iubesc atat de mult....Iubite ,bratele tale .....Sa le sarut......Iubirea mea ,cea minunata ....Tu inger esti......Traiesti ca o glastra ....Ma minunezi ,cat de frumos esti.......Iubirea mea ,atat de diafana....Treci pe langa mine.....Ca un fulgulet......Iubite,al meu esti !

Niciun comentariu: