marți, 12 mai 2015

Iubite,te iubesc......Iubire vreau sa iti mai vorbesc.....Minuni sa.ti daruiesc si tot minuni suntem ,pentru noi doi......Si fericiti ,vom fi .....Prin soare si prin ploi......Amor nebun ,tu care imi esti ....Si care imi scrii......Amor vreau ,in lan de grau.....Iubire ,te mai vreau ,acum.....Iubite ,in valurile marii......Vreau sa te iubesc .....Si doar acolo ,sa imi simti iubirea.....In apa si spuma marii.....Iubite ,te ador si iti spun.....Iubire mai stai ....Inca un ceas......Langa al meu suflet ....Langa a mea inima .....Care bate ,numai pentru tine......Iubire ,bibelou de portelan.....Efemera dragoste ,sublima iubire......Eu te iubesc in fiecare an.....Iubire ,a ta voi fi si peste ani......Iubite numai pentru tine ,va bate si azi a mea inima......Iubesc ,trupul tau.....Si sufletul.....Le voi iubii,mereu.....Iubesc ochii tai.....Care imi zambesc.....A ta privire ,care imi vorbeste fara multe cuvinte......Tu ,care imi zambesti din fotografii.....Iubite ,sa vii.......Iubite,te ador  ca o nebuna ....Al meu sarut ,prindel ....Pastreazal ,inca o luna .......TE IUBESC !

Niciun comentariu: