marți, 12 mai 2015

S.a lasat inserarea si noaptea a revenit ,iubite drag......Si apa trece ,lin.....A mele lacrimi ,ti le tin......Le voi pastra ,iubite.....Si ti le voi ,da.....Intr.o buna zi....Priveste.mi chipul ,cald.....Atat de imiresmata sunt.....In ale mele randurii.....In versuri ,poezii....Iubite ,te astept sa vii......Iubite,te ador.....Iti scriu al meu amor.....Iubite,te mai doresc .....Iti daruiesc inca o zi si un vers......Iubite  privesc in suflet ,la mine.....Acolo te simt pe tine.....Privesc amorul si mi.e bine.....Iubite,atata dragoste...Ca.n filme.....Iubite ador sa te iubesc.....Ador sa.ti povestesc......Al meu amor ca.n  filme......Iubite ,nu plange ....Ca nu sunt langa tine......Iubite,te.am vrut sublim.....Romantic,tandru,sentimental.....Si pasional ,iubite....Iubite te.am vrut....Doar pe tine.....Iubire calda ....Asta.mi esti.....Iubite drag,traiesti doar in vers.....Iubite esti ,doar o poveste.....Traiesti ,si.ti plangi amorul....Iti simt ,atat de puternic dorul......Imi lipsesti ,dragul meu....Recunosc ,mi.e greu ....Imi este foarte greu ,iubite.....Ca nu pot sa te iubesc si sa iti vorbesc......Indepartezi ,zilnic amorul.....Eu,zilnic ridic iubirea .....Zilnic ,fac monolog.....Zilnic iti simt lipsa......Dar,cu toate imi scriu iubirea.....Iubite ,unde imi esti ....Unde te regasesc ?.....Iti spun eu ,iubite.....Aici doar in vers ,la mine......Iubesc sublimul si ma indragostesc ....De acelasi barbat ,pe care il divinizez......Simt o iubire ,curata....Te simt pe tine ....Minunata ,pasare maiastra.....La brat cu tine ,voi fi mereu.....In ale mele vise si versuri ......In acele vise .....Unde suntem ,TU SI EU.....Iubite ,mi.e dor ......De.al tau miros.....Iubire ,revino .....Ca sa.ti cant ,amorul.....Sa simti ce n.ai simtit vreodata .....Sa simti ,iubirea mea curata ......Te regasesc in fel si chip .....Iubite, te mai scriu un pic......Te scriu acum si.n viitor.....Intotdeauna te voi contura.....Cu mult drag si dor ......!

Niciun comentariu: