marți, 12 mai 2015

Sublim te am ......Am a ta iubire ......Desprinsa din cuvinte.....Iubite,te vreau pe tine.....Atatea flori ....Matasuri in culori.......Iubiri nemarginite......Iubite,te am pe tine......Te am iubire .....Am atata nebunie.....Am de toate ,cu tine......Doar cu tine ,le impart pe toate.....Inca te iubesc si iti tot vorbesc.....Si nu pot sa nu.mi fie dor .....Inca mai sper .....La al tau amor......Inca iti darui ,amorul.....Si mi.e greu ,fara tine ....Fara a ta privire tampa......Fara a ta iubire ....Nelegiuire...!?.......Iubite ,spune.mi dorul tau.....Iubite te ador ,doar eu.....Iubite ,canta.mi in fiecare seara ....A noastra serenada .....Iubirea noastra ,ca e mare si luceste ca o glastra.....Esti lacrima iubite.....Esti lacrima de peste zi .....Esti atat de minunat ,iubite.....Esti a mea lacrima fierbinte ,cristalina......Esti amor in cuvinte ......Esti spuma marii.....Esti tarmul pe care stau.....Unde tu, mi.ai asezat un pat......Esti vis si visare.....Iubite ,iubire si culoare.....Esti pasare in.departare.....Cu al ei mesaj ,zboara in zare......Esti iubire ,sublima....Esti cant si poezie......Esti rasarit si apus......Esti ,acea fericire sublima ,curata ...Pururea indragostit .....De acelasi suflet minunat care se prelinda in vis.....Esti amor ,scufundat .....Esti udat ,cu iubire ....Emani ,doar bucurie ......Esti lacrima mea,din trecut......Esti zambet,te temut......Iubite ,de la inceput .....Te.am vrut......Si te.am visat .....Amor sublim.....Noi doi,iubim.....Atatea lacrimi ,cristaline.....Se preling pe al tau obraz......Cad si se ridic.....Iubite,eu doar te.am iubit....A mea lacrima curata .....Clara ,atat de imbatata ....Atat de fierbinte,dragul meu......Iubite ,sterge.mi a mele lacrimi .....Sterge.le pe toate.....Nu lasa sa cada .....Ale mele lacrimi ,in noapte......Pastreaza.le iubite ,pe toate...Sunt ale tale.....Acopera.te cu ele .....Iubite spune.mi ,amore.....A tale amoruri .....Presara iubite ,doar doruri......Iubire,te simt .....Iubire ,te iubesc.....Iubire ,ma inebunesti......Cu al tau amor....Iubite ,tu cel misterios......Iubite,mi.e dor.....De toate ,cu tine .....Mi.e atat de bine ,langa tine......Am invatat ,sa ne fie dor.....Cu tine ,toate trec mai usor......Complicat nimic ,nu poate fi......Cu tine ,am doar raze de soare si randuri in poezii......Cu tine ,eu vreau sa fiu !

Niciun comentariu: