marți, 31 martie 2015

Atat de tare ,stralucesc.....Ale mele stele verzi,pe care le visez......Acolo te gasesc.....Si iti vorbesc....In povesti......Zambeste dragul meu.....Zambeste,pentru mine mereu.....Atat de dulce ,imi esti.....Ca un print din povesti.....Atat de diferit,iubite.....Atata dragoste,tu porti....Eu o gasesc si ma minunez.....Ca simt a ta candoare....Doar in carti.....Pe file,eu am asternut.....A mea iubire....De, demult.....De ani intregi.....Eu am cautat.o ,am si visat.o......Tot mereu....Sa o pot purta.....La pieptul meu....Esti o minune ,reala.....Esti poem.....Zilnic pe care il scriu.....Zilnic ma indragostesc.....De tine,.....Zilnic iti vorbesc .....Zilnic imi duc dorul....Si in gand ,eu iti spun.....Cat de mult ,te iubesc.....Mereu ma pierd in cuvinte.....In a mele randuri sublime.....Atata de pure....Te atrag,numai cu un zambet....Si din nou.....Ma pierd in zare .....Unde esti ,iubite drag .....Unde e, al meu barbat ?.....Unde oare sa.l gasesc ....Din nou ,sa.i vorbesc....Numai lui ,ca doar lui ii pot vorbii.....Despre dragostea mea dintai ....El e printul ,din poveste....Iar eu,printesa inimii sale....!

Niciun comentariu: