marți, 31 martie 2015

Gandindu.ma la tine,suflet drag....Ma pierd in ale  mele randuri....Unde iubite sa.mi tot duc,amorul!?......Cat de departe sa.mi duc al meu dor ?.....Sa.l duc departe....In care zare ?....Iubite ,vreau sa te alint.....Cu ale mele soapte fierbinti....La piept la mine,sa te tin....Intotdeauna mi.am pus  inima ,in palma ta iubite.....Dar nu ai stiut sa ai grija de ea.....Vroiam sa.mi simti,iubirea.....Sa te fi putut pierde ,in ea ....Sa ma fi putut iubii atat de mult....Al meu trup de ,,temut,,.....Sa fi lasat cerul ....Sa ne ridice ale noastre trupuri,calde....Din departari tu sa ma fi auzit....Si de.al meu amor sa vorbesti....Iubite,drag iubeste.ma si azi ....Si in noaptea ce va venii.....Iubeste.ma in fiecare ceas...Ca eu ,doar a ta voi fi....Dragul meu,barbat.....Vino in bratele mele .....Lasa.ma sa te sarut ,sudoarea ta sa o simt....Sa te sarut pe frunte,ca sa ma tii minte....Sa tii minte ,iubirea mea....Ca e unica in toate....E pura ,iubite si are de toate....Atat de frumos ,imi poti fi.....Esti aerul,meu....Esti viata ,....Esti tu, iubite doar un print.....Doar in bratele mele .....Imi esti tot,doar un amor.....In ale tale brate, tu sa ma culci....Tu, sa.mi soptesti ,doar cuvinte dulci....Pentru a mea inima ,deschisa la aceasta dragoste sublima.....Poarta.mi sufletul ,unde tu ai vrea....Dar nu ma lasa...Iubeste.ma asa,cum as vrea.....Te doresc ,dragostea mea ....Te iubesc fara soare ,fara ploaie....TE IUBESC SI IN .NINSOARE !

Niciun comentariu: