marți, 31 martie 2015

Te iubesc ,mai mult ca ieri.....Maine te voi iubii mai mult....Buzele sa ti le sarut ....Ochii sa.i pot privii....Esti dragostea mea dintai....Iubite, ma regasesc ....Doar in aceasta iubire....Pe care o visez,pe care doar eu o simt,pe care numai eu,o traiesc.....S.ar termina lumea ....Pentru mine....De.ar fi sa nu.ti mai pot scrie....Ar cadea cerul ,daca nu as mai vedea,privirea ta....As varsa doar lacrimi de sange....Fara dragostea ta....N.ar fi noapte ,fara tine....N.ar fi nici zile senine....Ar fi numai ploi ,iubite....Ar fi doar sange pe pereti....S.ar inora cerul....Peste tot,ar striga dorul....Ar plange codrii....Dragul meu....Fara amorul meu.....Fara al tau ,ar plange vaile.....Iubite drag si sfant....Vino langa mine....Palmile sa ti le sarut....Cu al meu suflet ,sa te mangai....Atat de pierdut e sufletu meu....Atat de pierduta sunt,iubite.....In asta viata .....Sunt langa tine ,dar nu te vad....Doar ,simt in vis....Al tau trup .....Imi spui ca ma iubesti atat de mult....Si tot imi repeti ,ca nu rezisti fara al meu amor....Ca te topesti ,dupa a mea iubire....Nu poti trai fara al meu sarut....Ne inecam atat de tare ...In lumea asta mare....E o lume ,de poveste....Cu al ei zambet fin....Tu doar ,lasa.ma ....Sa te seduc.....Iti sarut ,iubite trupul si buzele acelea dulci....Iti sarut naduful....Iti doresc  o viata linistita.....Iti doresc si daruiesc ....Dragostea mea promisa si frumoasa.....Este pura ,dragul meu....E divina,va fi mereu....Este dragostea noastra unica ,sublima ! ....VREAU CA VISUL ....SA.L TRANSFORM IN VERSURI....IN VERSURI CURATE SI SUBLIME....PARERI DE RAU,S.AU IUBIRI IMPLINITE.....ACUMA ,TE AM PE TINE !

Niciun comentariu: