marți, 31 martie 2015

 Templul cetatii mele.....Inchistate de ganduri.....Coroanele de flori.....Depuse in amintire.....Lungile drumuri ,din ale mele vise.....Batute in cautari.....Portile deschise....Care apoi le.ai inchis.....Varful de munte ,ramas in imaginatie....Ce dor, ce cucerire iubite.....Si poate speranta viitoare....Eu zambind s.au plangand....Cum pot fi oare,eu ?....Tacuta in arcul de roze....Inconjurata de al tau mister.....Toate amenzile pe care le.am platit,vietii.....Toate bucuriile ,pe care mi le.a daruit ea....Totul acum ,rasare in memorie.....Ca un plans....Al trecerii,iubirii mele.....Zambesc ca si o floare si tot asa voi zambii....Nascuta ,doar pentru a suferii....Am dat nastere cuvintelor.....Ai scos atata bunatate ,dintr.un suflet de copil.....Toate ale mele cuvinte vor ramane peste ani.....Cu aceeasi iubire mare ,pentru tine suflet drag !

Niciun comentariu: