marți, 31 martie 2015

Sunt atatea de putine ore,pana eu voi fi doar langa tine.....Si afara ploua neincetat ...Si al meu suflet ,se raceste dintr.odat.....Voi veni ,numai langa tine....Dragul meu barbat....Voi veni ,ca sa.ti fie bine....Iubite ,drag....Te voi lasa ,sa.ti versi iubirea....Unui amor curat....Nu voi alunga ,iubirea ....Cum ai facut tu altadat.....Voi pastra amintirea,acelui barbat minunat....In ale mele vise ,infatisat....Te.am imbracat ,cu iubire....Cu multa fericire...Te.am hranit,cu amor....Ti.am daruit ,mult dor.....Am fost ,doar pasiune....In ale tale nopti fierbinti....Am vrut iubire ,sublima....Cat si nebunie....Am vrut seductie si romantism....Am vrut tandrete ...Dar n.am stiut sa te ating....N.am stiut sa cuceresc un suflet ,atat de misterios....Ai ramas aceeasi enigma din trecut.....Atatea sacrificii ,vroiam sa fac....Credeam ca am langa mine ,un suflet bogat.....Atatea ploi,peste noi....Atatea lacrimi ,impartite la doi....Atatea zambete furate ....In fata acestor file imaculate....Aveam iluzii,,atat de multe....Care s.au transformat in vise....Iubite,unde ai dus tu, toate.....Le.ai imprastiat ,pe toate....Nu am putut tine la piept,aceste  toate minunatii ....Credeam ca suntem doi.....Si le.am fi purtat pe brate ,pe umeri amandoi....In final ,credeam ca suntem DOI !.....E seara dragul meu.....Incet ,incet te voi cauta....In vise ,iubite drag.....Doar acolo tu, mai lasat.....Asteapta.ma amore....Asteapta.ma ca voi venii ....La tine pe brate ,tu sa ma tii.....Sa ne putem dezmierda ,cu sarutari fierbinti....Ne vom alinta ,iubite drag...Sti ca imi placi....Atat de mult....In fiecare secunda mi.as dori sa te sarut....Ma auzi ,iubite ?....Te rog ,ca tu sa imi auzi al meu glas.....Te rog vorbeste.mi ,de la apus si pana la rasarit.....Iubite, tot sa.mi vorbesti ,ca atat de tare te iubesc.....Iubesc al tau glas.....Rasuna vocea ta,prin toti peretii....Rasuna vaile ,iubite....Rasuna si ne cheama ....A noastra dragoste mare.....Am vazut in tine un vis....Care credeam ca l.as fi putut tine strans....Sa.l fi tinut aprins.....Nu am putut ,iubite....Nici nu voi putea....Pentru ca iubirea ta, nu e a mea....E a alteia.....Pentru ca ,iubirea nu o poti forta.....Nimic in asta lume ,nu e mai frumos ....Decat sa iubesti ,un suflet bun,divin.....Sa simti cum te topesti ,dupa acel suflet frumos.....Sa simti divinitatea,in trupul tau iubite....Sa poti simtii sublimul ,in ale mele randuri.....Numai in cuvinte iti pot spune ,iubite .......O SEARA CAT MAI FRUMOASA ,IUBIREA MEA !

Niciun comentariu: